Digitalizacija poslovanja u Srbiji i globalno je jedan od najvećih prioriteta. Pandemija je ubrzala digitalizaciju i danas ne postoji sektor ili kompanija koje nije dotakla, bilo da je reč o maloj firmi poput pekare, ili velikoj kompaniji.
Pored kontinuiranog investiranja u novu opremu, kompanije se sve više okreću onlajn poslovanju kako bi bile što konkurentije na tržištu i odgovorile na zahteve kupaca. U maloj porodičnoj pekari „Ključ“ iz Beograda, koju vode dve sestre, sa početkom pandemije, usled otežanog poslovanja, prepoznali su onlajn poslovanje i izradu vebšopa shop.kljucitacka.rs kao rešenje da se inovira model prodaje i prilagodi novonastaloj situaciji.
-Iako smo se godinama borile sa velikim preprekama kako se to i inače dešava malim porodičnim firmama, nama nije nedostajalo ni hrabrosti, discipline, kao ni snage da se borimo i sada. Omogućile smo svojim kupcima da kvalitetne, inovativne i prirodne, sveže ili smrznute ručno rađene proizvode bez aditiva, konzervansa i veštakih dodataka dobiju na kućnu adresu. Dovoljno je da poruče dan ranije, kaže Vesna Njegić, suvlasnik pekare.

U pekarske specijalitete utkale su ljubav i tradiciju koju su ponele iz porodice.
-Prelomni trenutak za ovaj poziv desio se tokom jednog nedeljnog ručka kada je naša majka spremila pitu po starinskom receptu i tada smo shvatile da ono što najviše cenimo je – porodica i tradicija. Odlučile smo da to pretočimo u poslovni projekat. Danas je to naša pekara iz koje širimo ljubav i pozitivne emocije i prema svima onima koji dele iste vrednosti i kvalitete, kaže Njegić.
Izvor: Privredna komora Srbije