Vojvođanski ručak

U okviru izložbenog prostora Turističke organizacije Vojvodine, u hali 1 Novosadskog sajma, na ovogodišnjem 88. Poljoprivrednom sajmu, održana je ekskluzivna promocija kampanje pod nazivom „Vojvođanski ručak“, koja se sprovodi u saradnji sa Pokrajinskim sekretarijatom za privredu i turizam i Privrednom komorom Vojvodine.

Kampanja „Vojvođanski ručak“, koja predstavlja opsežno istraživanje Turističke organizacije Vojvodine i partnera, realizuje se u cilju brendiranja gastronomske ponude Vojvodine i povećavanja vidljivosti autentičnih gastronomskih proizvoda na širem regionalnom tržištu. Gastro-vodič, tačnije kuvar, obuhvata deo istraživanja Turističke organizacije Vojvodine koje podrazumeva najbolje što Vojvodina nudi, i sadrži recepte i lokalitete.

Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam i Turistička organizacija Vojvodine upućeni su jedni na druge, te se iz intenzivne saradnje rađaju i zajednički projekti i kampanje, poput današnjeg „Vojvođanskog ručka“, gde, prema rečima pokrajinskog sekretara za privredu i turizam dr Nenada Ivaniševića, postoji prostor za zajedničke aktivnosti i u okviru projekta „Najbolje iz Vojvodine“.

„Vojvođanski ručak, sam po sebi, narodni je brend, koji ima gotovo kultni status među stanovnicima Vojvodine, i koji ćemo zasigurno razvijati i širiti po celom svetu. Cilj učešća u kampanji jeste stvaranje novih radnih mesta i da restorani što bolje rade, a ideja je da svi zajedno početkom naredne godine prezentujemo sve što Vojvodina ima na svetskoj izložbi u Dubaiju“, rekao je Ivanišević, dodavši da je potrebno predstaviti i ljude koji se bave turizmom, jer se „borba za svakog gosta vodi na svakom ćošku“.

„Vojvodina je raj za hedoniste, te smo se iz tog razloga svi potrudili da svako da svoj doprinos, sa aspekta privrede i promocije. Nadam se da će svi oni koji su se ovde našli i koji će se tek naći prepoznati svoj interes. Kroz segment gastronomije želimo da prikažemo hranu i ugostiteljski sektor, ali i sve što jedna regija ima da ponudi“, rekla je direktorka Turističke organizacije Vojvodine dr Nataša Pavlović.

Prema rečima predstavnika Privredne komore Vojvodine Branislava Mamića, Komora je veoma angažovana na ovogodišnjem Poljoprivrednom sajmu, a u okviru ove kampanje akcenat se stavlja na primarne poljoprivredne proizvođače, vinare, pivare. Mamić je za 27. septembar, kada se obeležava Svetski dan turizma, najavio konferenciju u PKV, čiji će treći panel biti posvećen gastronomiji.

Na štandu Turističke organizacije Vojvodine predstavljena je sama kampanja, u okviru koje je promovisan i kuvar „Vojvođanski ručak“, a kroz njega i gastronomske osobenosti AP Vojvodine.

Najavljen je i veb-sajt posvećen kampanji „Vojvođanski ručak“, koji će uskoro biti dostupan javnosti, a na njemu će se naći i svi restorani koji pripremaju tipične vojvođanske specijalitete i tradicionalnu hranu ovog područja.

Foto: Pokrajinska vlada

razvojnifv.png

RAZNO

Kako i čime da uklonite dosadne puževe iz povrtnjaka

U zaštićenom prostoru salatom se hrane i štetni insekti ali i puževi. Najčešći su puževi golaći. Telo im je izduženo

Jeste li znali da je korijander čistač otrova i teških metala?

Korijander (Coriandrum sativum) je biljka neobičnog izgleda i još neobičnijeg mirisa koji podseća na trag ozloglašene smrdibube. Kod nas se

Strateški proizvod traži strateške poteze

OBLAČINSKA VIŠNJA NAŠA IZVOZNA UZDANICA Oblačinska višnja je strateški poljoprivredni proizvod i privredno veoma značajna za našu zemlju. Poslednjih godina

Tatlije – jednostavne, a mirišu na bakin zagrljaj

U vremena kada je jelo više zavisilo od umešnosti domaćice nego od sastojaka (jer mnogo  toga nije ni bilo), kolači

Sve što treba da znate o uzgoju salate: temperatura, đubrenje i najbolji predusevi

Salata je biljka dugog dana, ne zahteva veliku toplotu. Klija pri minimalnoj temperaturi od 2-3 ºS, a optimalna je 18

MODULARNE KUĆE SVE POPULARNIJE Novi Sad domaćin sajma savremene gradnje

U Master centru Novosadski sajam, u subotu 13. decembra, je otvoren je Sajam montažnih i modularnih objekata „Modul Exhibition 02“,