Насловна ВЕСТИ Gastronomija obogaćuje turističku ponudu Vojvodine

Gastronomija obogaćuje turističku ponudu Vojvodine

499

S obzirom da se gastronomska i vinska ponuda Fruške gore, jednog od bisera turizma kako u AP Vojvodini, tako i u Srbiji, uvećava i obogaćuje iz godine u godinu, te da se sama ponuda i usluga značajno proširila uz prateće kapacitete, pokrajinski sekretar za privredu i turizam, dr Nenad Ivanišević, je sa delegacijom Sekretarijata posetio Stražilovo gde je u funkciji turističko – gastronomski objekat sa sportsko – rekreativnim sadržajima.

Učesnici posete bili su podsekretar Pokrajinskog sekretarijata, Slavoljub Arsenijević, pomoćnik pokrajinskog sekretara, mr Milan Jarić, i saradnici.

Domaćin Dejan Čavić, direktor Produkcijske kuće „ScoMediaSco“ doo, prisutan je na domaćoj, ali i na regionalnoj i međunarodnoj kuvarskoj i kulinarskoj sceni preko dvadeset godina, dok je veliku pažnju privukao 2006. godine, pokretanjem popularnog televizijskog serijala „Kuhinjica“, koja je napravila pomak na tržištu kulinarskih emisija. Sa snimljenih preko 20.000 recepata u raznim formatima, emitovanih u regionu na preko 90 televizija, Čavić je veoma aktivan i na internet portalima i društvenim mrežama, sa velikim auditorijumom od više miliona pratilaca.

Sekretar Ivanišević se uverio u funkcionalnost ovog zdanja – Eko rizort Stražilovo – koji obuhvata sportsko rekreativni adrenalin park, kao i eko kamp, što kao kompleks značajno obogaćuje ponudu Sremskih Karlovaca i same Fruške gore, posebno u oblasti gastro i eko turizma.

Čavić je istakao da će Eko kamp „Fruška gora“ na izletištu Stražilovo, koji je priveden svrsi, biti mesto održavanja mnogobrojnih susreta, seminara, edukacija kuvara o savremenim načinima i tehnologijama u pripremi hrane, te da se u proteklih petnaest godina pojavilo mnogo projekata posvećenih kulinarstvu i gastronomiji, koji su dali na značaju popularizaciji ove delatnosti.

Učesnici su se usaglasili da svakako ovakav vid promocije kulinarstva vodi ka poboljšanju kvaliteta usluga koje se nude od strane šefova, pomoćnog osoblja, ali i od strane pružaoca usluga.

Pored navedenog, Ivanišević i Čavić su razgovarali i o potencijalnom objedinjenju ponude u okviru već razvijenog lovnog turizma na teritoriji Vojvodine, te da se isti promoviše ne samo kao zasebna lovišta, već kao sveobuhvatna ponuda Pokrajine, što bi Vojvodinu stavilo na mapu regija sa razvijenim ovim vidom turizma, a što bi bilo uređeno zakonskim okvirima i uz pomoć i podršku nadležnih institucija i organizacija.

Tim povodom, Dejan Čavić pokreće novi televizijski serijal posvećen lovu.

Kompanija „ScoMediaSco“ doo daje značajan doprinos u svetu kulinarstva, posebno kroz razne programe i sponzorstva, poput sponzorstva Nacionalnog juniorskog kuvarskog tima, koji niže uspehe na Kulinarskoj olimpijadi.

Foto: Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam