Belgrade Food Show 2020 u znaku panel diskusija

Treći po redu međunarodni sajam visokokvalitetne hrane, Belgrade Food Show svečano je otvoren juče. Zbog trenutne epidemiološke situacije ovogodišnji sajam održava se prvi put onlajn i prate ga panel diskusije, predavanja i intervjui s predstavnicima ključnih institucija i vodećim ekspertima industrije hrane. Proizvođači visokokvalitetne hrane i pića iz Srbije i regiona imaju priliku da i danas i sutra predstave svoje poslovanje i proizvode u onlajn Expo zoni sajma, kao i da se sastanu sa kupcima i distributerima virtuelno putem B2B platforme. 

U fokusu jučerašnjeg sajamskog dana bile su teme onlajn prodaje hrane i kako su se na ovaj način rada prilagodili proizvođači, retail sistemi, ali i distributeri. Zajednički stav učesnika je da je onlajn kupovina usled krize doživela ekspanziju. Navike potrošača su se promenile, raste broj ljudi koji poručuju i plaćaju onlajn, ali je onlajn sistemima potrebno unapređenje kako bi funkcionisali kao odvojeni sistemi i kako bi sam proces kupovine bio efikasniji.

Učesnici su imali priliku da se upoznaju i sa vinskom scenom Srbije i regiona, da saznaju koje su to najveće promene na tržištu hrane i pića tokom KOVID perioda, kao što su menjanje potrošačkih navika, kratkoročni način na koji se planira kupovina, prilagođavanje okruženja u kom kupujemo i smanjenje kontakata na minimum kako bi se izbegao rizik od zaraze virusom Kovid-19.

Danas se otvara panel diskusija na kojoj će se razgovarati o kratkim lancima snabdevanja hranom i njihovom značaju za lokalnu zajednicu, kao i kako rezultati SMARTCHAIN projekta mogu da pomognu iste. Diskutovaće se o jedinstvenom žigu kvaliteta domaćeg proizvoda, ali i industriji hrane i HoReCa sektoru. Učesnici će imati priliku da čuju i panel diskusiju renomirane britanske konsalting kompanije za prehrambeni sektor Fresh Montgomery na temu značaja brend identiteta.

Sajam Belgrade Food Show 2020 organizuje Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije i Privredne komore Srbije sa tendencijom da Srbiju uvrsti među lidere u industriji visokokvalitetne hrane u Jugoistočnoj Evropi.

razvojnifv.png

RAZNO

Strateški proizvod traži strateške poteze

OBLAČINSKA VIŠNJA NAŠA IZVOZNA UZDANICA Oblačinska višnja je strateški poljoprivredni proizvod i privredno veoma značajna za našu zemlju. Poslednjih godina

Tatlije – jednostavne, a mirišu na bakin zagrljaj

U vremena kada je jelo više zavisilo od umešnosti domaćice nego od sastojaka (jer mnogo  toga nije ni bilo), kolači

Sve što treba da znate o uzgoju salate: temperatura, đubrenje i najbolji predusevi

Salata je biljka dugog dana, ne zahteva veliku toplotu. Klija pri minimalnoj temperaturi od 2-3 ºS, a optimalna je 18

MODULARNE KUĆE SVE POPULARNIJE Novi Sad domaćin sajma savremene gradnje

U Master centru Novosadski sajam, u subotu 13. decembra, je otvoren je Sajam montažnih i modularnih objekata „Modul Exhibition 02“,

Pregled povrća u skladištima

U decembru je poželjan pregled uskladištenog povrća (krompir, luk i dr.) kao i uklanjanje plodova sa simptomima truleži. U povrtnjacima

Zašto su mušmula i drenjina plodovi izuzetne vrednosti

Mušmula se u tradicionalnoj ishrani koristi za pravljenje džemova, rakija, kompota i sirupa. Stručna literatura ističe njenu sposobnost da povoljno