Iz Makedonije pravo kod nas u Lidl

Kako je makedonsko tržište malo, a tržište u Srbiji otvara mnoge mogućnosti, firma Best Food iz Makedonije, odlučila je da napravi taj veliki korak i svojim proizvodima kroči na naše tle. Prvo na sajmovima, a zatim i kroz lanac Lidl marketa. Njihov brend Rada rado kupuju naši potrošači.

-Pred vama su ovčji i kozji kačkavalj. Kozji je kao i kod vas sada aktuelan i u Makedoniji. Sir je odličan, ima onaj određeni šmek, ali nije prejak – priča za Dobro jutro Jovica Ristovski menadžer prodaje, naizgled male firme, ali koja je uspela da uđe u Lidlove markete.

– Uspeli smo da sa brendom Rada uđemo u Lidl. To su ovčje i kozje kiselo mleko. Imamo i kozju surutku, koju sad svi kupuju. Jedini smo koji u Makedoniji radimo kozje proizvode jer imamo dovoljne količine mleka. Ima malih proizvođača, ali mi količinski radimo najviše jer otkupljuemo ovčje i kozje mleko – svoje proizvode predstavili su nam prvi put prošle godine na sajmu i vrlo dobro su prošli.

– Prošle godine smo doneli topljeni kačkavalj ovde na sajam da ljudi probaju. Svima se svidelo, kao zdenka sir, ali malo tvrđe. Kad omekne je baš kako treba i većina domaćica maže za doručak na hleba. Imamo i kozji topljeni kačkavalj, ali manje ga pravimo jer nemamo tolike količine – kaže Ristovski koji priznaje da nije bio lak ulazak na naše tržište.

– Mnogo nam znači ulazak na vaše tržište,  dosta smo se namučili. Svakih mesec dana imamo šleper za Lidl sa našom hranom, pod brendom Rada. Prodaja u Lidlu ide odlično i drago nam je jer vaš pazar je veliki – zaključio je Jovica Ristovski.

Tekst i foto: Zorica Dragojević

razvojnifv.png

RAZNO

Kako i čime da uklonite dosadne puževe iz povrtnjaka

U zaštićenom prostoru salatom se hrane i štetni insekti ali i puževi. Najčešći su puževi golaći. Telo im je izduženo

Jeste li znali da je korijander čistač otrova i teških metala?

Korijander (Coriandrum sativum) je biljka neobičnog izgleda i još neobičnijeg mirisa koji podseća na trag ozloglašene smrdibube. Kod nas se

Strateški proizvod traži strateške poteze

OBLAČINSKA VIŠNJA NAŠA IZVOZNA UZDANICA Oblačinska višnja je strateški poljoprivredni proizvod i privredno veoma značajna za našu zemlju. Poslednjih godina

Tatlije – jednostavne, a mirišu na bakin zagrljaj

U vremena kada je jelo više zavisilo od umešnosti domaćice nego od sastojaka (jer mnogo  toga nije ni bilo), kolači

Sve što treba da znate o uzgoju salate: temperatura, đubrenje i najbolji predusevi

Salata je biljka dugog dana, ne zahteva veliku toplotu. Klija pri minimalnoj temperaturi od 2-3 ºS, a optimalna je 18

MODULARNE KUĆE SVE POPULARNIJE Novi Sad domaćin sajma savremene gradnje

U Master centru Novosadski sajam, u subotu 13. decembra, je otvoren je Sajam montažnih i modularnih objekata „Modul Exhibition 02“,