Kupovinom domaćih proizvoda čuvamo ekonomiju

Podrška projektu „Stvarano u Srbiji“ jednog od najvećih domaćih trgovinskih lanaca u zemlji, „Univereksporta“ veoma je značajna, jer svakog dana više 120.000 kupaca u 176 maloprodajnih radnji može da kupi proizvode sa žigom „Čuvarkuće“ i na taj način najbolje doprinese srpskoj ekonomiji,  rekao je Žarko Malinović, sekretar Udruženja trgovine Privredne komore Srbije.

Malinović, koji je zajedno sa direktorkom marketinga kompanije „Univereksport“ Oliverom Ćirković u pretprazničnoj kupovini, predstavljao i birao „Čuvarkuće“ u  tržnom centru „Promenada“ u Novom Sadu, naglasio je da kupujući proizvode sa žigom „Čuvarkuća“ mi čuvamo našu zemlju, obezbeđujući novac i za prosvetu i za infrastrukturu i sve ostale društveno bitne oblasti.

„Kada kupimo „Čuvarkuću“, ostane nam tri puta više novca u budžetu, što je posebno značajno u vremenu u kojem cene sirovina rastu i bitno je smanjiti uticaj globalnih kretanja na našu ekonomiju i tržište“, kazao je Malinović.

Veoma je značajno što su više od 85 odsto prehrambeno – prerađivačkih proizvoda na policama svih trgovina u Srbiji domaći proizvodi. Takođe, važan je jak most između kupaca i proizvođača, kao što je lanac „Univereksport“, jer na taj način možemo da obezbedimo jačanje srpske ekonomije.

Olivera Ćirković, direktorka marketinga kompanije „Univereksport“ istakla je značaj projekta „Čuvarkuća“.

„Naravno da smo deo ovog projekta i naravno da ćemo uvek biti sastavni deo ovakvih priča, jer kao najveći domaći trgovinski lanac imamo odgovornost da na našim policama budu domaći proizvodi“, rekla je Ćirković i dodala da je „Univereksport“ otišao korak dalje, jer je to trgovinski lanac koji ima sopstvenu proizvodnju domaćih proizvoda koje plasira kroz svoju prodajnu mrežu.

Povodom predstojećih praznika, sekretar Udruženja za trgovinu Malinović, pozvao je kupce da prazničnu kupovinu iskoriste za kupovinu „Čuvarkuća“, proizvoda koji imaju najmanje 80 odsto vrednosti stvorene u Srbiji, što je posebno važno u  periodu kada najviše trošimo i najviše kupujemo.

Domaći trgovinski lanac „Univereksport“ podržao je projekat „Stvarano u Srbiji“ Privredne komore Srbije i u svojim maloprodajnim objektima oznakom „Čuvarkuća“ obeležio proizvode koji su stekli pravo na ovaj kolektivni žig kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla. U Univereksportovim prodavnicama zastupljeno je 116 Čuvarkuća i svi proizvodi su obeleženi žigom.

„Univereksport“ u duhu svoje misije ulaganja u domaću proizvodnju i domaće proizvode, a time u zajednicu i društvo u celini, uvećao je porodicu „Čuvarkuća“ i sa svojim proizvodima. Među Univereksportovim „Čuvarkućama“ izdvajaju se  organski proizvodi – suncokretovo i laneno ulje, integralno pšenično i ražano brašno pod brendom “Organa”, različite vrste pršuta i vina brenda “Vučurević” i drugi.

Foto: Privredna komora Srbije/Screenshot

razvojnifv.png

RAZNO

Salata od čičoke

Priprema se od 3-4 čičoke, dve šargarepe, jednog praziluka, a dodaju se morska so, maslinovo ulje i jabukovo sirće. Skuvajte

Kako i čime da uklonite dosadne puževe iz povrtnjaka

U zaštićenom prostoru salatom se hrane i štetni insekti ali i puževi. Najčešći su puževi golaći. Telo im je izduženo

Jeste li znali da je korijander čistač otrova i teških metala?

Korijander (Coriandrum sativum) je biljka neobičnog izgleda i još neobičnijeg mirisa koji podseća na trag ozloglašene smrdibube. Kod nas se

Strateški proizvod traži strateške poteze

OBLAČINSKA VIŠNJA NAŠA IZVOZNA UZDANICA Oblačinska višnja je strateški poljoprivredni proizvod i privredno veoma značajna za našu zemlju. Poslednjih godina

Tatlije – jednostavne, a mirišu na bakin zagrljaj

U vremena kada je jelo više zavisilo od umešnosti domaćice nego od sastojaka (jer mnogo  toga nije ni bilo), kolači

Sve što treba da znate o uzgoju salate: temperatura, đubrenje i najbolji predusevi

Salata je biljka dugog dana, ne zahteva veliku toplotu. Klija pri minimalnoj temperaturi od 2-3 ºS, a optimalna je 18