Насловна РАЗНО „Lidl“ deo porodice Čuvarkuća sa više od 150 proizvoda

„Lidl“ deo porodice Čuvarkuća sa više od 150 proizvoda

306

Povodom akcije Privredne komore Srbije (PKS) „Stvarano u Srbiji“ predstavljena je postavka domaćih proizvoda sa žigom „Čuvarkuća“, koji su deo redovnog asortimana kompanije Lidl Srbija.

 Ova kompanije je dobitnica žiga „Čuvarkuća“ za više od 150 proizvoda domaćih dobavljača.

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež je rekao da će PKS ovu nedelju završiti sa više od 700 proizvoda sa žigom „Čuvarkuća“ i da nije jednostavno dobiti tu oznaku.

„Veoma su detaljni upitnici, veoma se detaljno radi na proveri kvaliteta, na proveri svega onoga što ulazi u „Stvarano u Srbiji“, u žig „Čuvarkuća“, a to je da 80 odsto vrednosti proizvoda mora biti stvoreno u Srbiji. Dakle, nije dovoljno samo zapakovati nešto, nego ga zaista proizvesti“, rekao je Čadež na promociji „Čuvarkuća“ u Lidl prodavnici.

On je objasnio da kupovinom proizvoda sa žigom „Čuvarkuća“ kupac bira da pomogne svojoj rorodici, prijateljima, ljudima koji stvaraju te proizvode, stvaraju radna mesta, plaćaju poreze.

„Tim porezima oni plaćaju bolje vrtiće, bolje škole, bolje puteve. Dakle, od vas, od nas kupaca zavisi u kakvoj ćemo zemlji živeti i kakvu ćemo privredu imati“, dodao je Čadež.

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež je pozvao sve kompanije da prate njihove aktivnosti i da na sledećem „Danu dobavljaća“ pokažu šta umeju i dodao da je šansa za dobavljače, koji u Lidlu uđu na srpsko tražište, da nađu i nova tržišta gde je Lidl prisutan.

Generalni direktor kompanije Lidl Srbija Tomislav Šapina je naglasio da su svi proizvodi koji nose žig „Čuvarkuća“ dugotrajni proces partnerske saradnje između PKS, domaćih proizvođača i svih zaposlenih u Lidlu koji su godinu dana temeljno i dugotrajno radili na procesu sertifikacije.

„S ovim Lidl Srbija je još jednom pokazao da se držimo naseg obećanja koje smo dali građanima Srbije prilikom otvaranja prvih prodavnica – da smo u Srbiju došli da trajno ostanemo, da zajedno sa našim domaćim proizvođačima rastemo i dalje se razvijamo, i da našim potrošačima nadalje nudimo najbolji odnos cene i kvaliteta“, rekao je Šapina.

On je dodao da je 18 Lidlovih dobavljača imalo privilegiju da dobije oznaku „Čuvarkuća“ i pozvao sve da vole i podrže proizvode stvarane u Srbiji.

Generalni direktor kompanije Lidl Srbija je rekao da je u planu te kompanije da za mesec dana otvori drugi logistički centar u Lapovu sa 250 novih radnih mesta.

Izvor: RTV

Foto: Privredna komora Srbije