Насловна ВЕСТИ2 Nedovoljno poznate destinacije turistički potencijal Srbije

Nedovoljno poznate destinacije turistički potencijal Srbije

268

Srbija ima veliki turistički potencijal, kaže potpredsednik Accor grupe za Istočnu Evropu Frenk Reu i ističe da evropski turisti vole destinacije koje nisu dovoljno poznate i istražene.

Reul je, povodom dolaska jednog od najvećih svetskih lanaca hotela u Srbiju, rekao da je među tim destinacijama svakako Fruška gora, koja može da privuče još veći broj turista iz Evrope.

– Postoji potencijal za rast turista iz Evrope – kaže Reul i dodaje da će, s obzirom da su lideri na tržištu u Evropi i imaju veliki broj loyality članova odnosno klijentelu, dovesti veliki broj turista u Srbiju i Frušku Goru upravo iz Evrope.

Hotel „Fruške Terme Resort“ postao je potpisivanjem ugovora o franšizi prvi Movenpick hotel u Srbiji, a Reul ističe da je Movenpick premium brend koji omogućava lokalni pristup.

– Jako smo dobri po pitanju hrane i pića i u podizanju kvaliteta usluga. Razvijamo sjajne, nove Movenpick resortove, kao što je ovaj u Vrdniku. Podići ćemo stepen saradnje zajedno sa već postojećim timom ovde, kako bismo hotel doveli na viši nivo ekspertize, pružanja usluga – dodao je on.

Smatra da „Fruške Terme Resort“ već ima razvijenu lokalnu klijentelu, a nove turiste očekuje iz zemalja iz okruženja, zatim Nemačke i drugih evropskih zemalja. Očekuje da će povećati prihode time što će omogućiti bolje iskustvo u pružanju usluga. Kada je reč o daljem razvoju, Reul kaže da će njihova biti franšiza, kao i da donose ekspertizu.

Što se tiče konkretnog projekta u Vrdniku, „Fruške Terme Resort“, kako navodi Reul, žele da se fokusiraju na to da tu lokaciju dovedu do višeg nivoa, kako bi mogli da nastave da rade na dizajnu i približe je svojim standardima.

– Na taj način ćemo se pozicionirati u odnosu na ono što već imamo. Dovešćemo eksperte i omogućiti viši nivo usluga koje pružamo – istakao je Reul.

Ugovor o franšizi kojim je hotel „Fruške Terme“ u Vrdniku postao prvi Movenpick hotel u Srbiji, potpisan je sredu, a kao novi hotel sa 201 sobom prve goste dočekaće do kraja godine.

Hotel se nalazi u Vrdniku, na obodu najstarijeg nacionalnog parka, a deo je jedne od najvećih turističkih investicija u Srbiji „Fruške Terme Resort“, koji nudi najveći spa, smeštajni i konferencijski centar u zemlji. Gosti će moći da uživaju u dva restorana i bara, prostoru za aktivnosti na vodi i Spa centru, kao i prostornom kongresnom centru.

Najveći termalni i Spa resort u Srbiji sastoji se od 12 bazena sa lekovitom, termo – mineralnom vodom koji pokrivaju više od 3.000 kvadratnih metara vodene površine.

Spa centar se prostire na površini od više od 10.000 kvadratnih metara i više od 12 vrsta sauna, kao i 11 konferencijskih sala sa kapacitetom za više od 1.000 delegata istovremeno. Hotel je okružen bogatim zelenilom i prirodom i predstavlja idealno mesto za odmor.

Movenpick Fruške Terme Resort & Spa nagrađen je kao „Najbolja investicija u oblasti turizma u Srbiji u 2019. godini“ i nudi površinu od više od 30.000 kvadratnih metara.

Izvor: Tanjug

Foto: frusketerme.com