Novo ruho, stari kvalitet Vitaminke iz Banja Luke

Vitaminka iz Banja Luke je već godinama prisutna na sajmovima širom Srbije. Ove godine su i generalni pokrovitelji “Vitaminka  Good Food & Wine Festivala”, što je za njih velika čast, obaveza i prilika da ih vide i upoznaju i Beograđani i gosti Beograda. Direktor marketinga Mirko Savić u kratko je predstavio njihovu paletu proizvoda za Dobro jutro.

Za razliku od pre dve godine, kada smo se upoznali i prvi put razgovarali sa nekim iz dobroj jutra, „Vitaminka“ je dobila novo ruho, novu ambalažu, ali smo zadržali stari kvalitet. Taj kvalitet je naša tradicija, a da bismo ga imali postavili smo nova postrojenja, pojačali kapacitete. Ostali su stari proizvodi dobijeni preradom voća i povrća i proizvodnja sokova – još jedna od novina je i ulazak u markete u Srbiji. Teško doduše, ali korak po korak.

– Novo je da potpisujemo ugovor sa Univerexportom, ulazimo na srbijansko tržište, a to je nama interesantno i veliko tržište na koje je, ako ćemo iskreno, teško bilo ući.  Konkurencija je velika, mi smo u samo jednom lancu, jako je čudno tržište i jako je teško ući – ipak, na to tržište ušli su kvalitetom, koji je nastao iz saradnje sa kooperantima iz raznih krajeva.

– Voće uzimamo od kooperanata iz raznih krajeva, između ostalog i iz Srbije, iz Bosne i Hercegovine tamo gde nam je proizvodnja. Iz Srbije uzimamo delom jabuke i najčešće šljive i to je prva klasa koja ide u preradu. Iz BiH uzimamo krastavce većinom, papriku uvozimo iz Makedonije i nešto iz Srbije i sa juga iz Hercegovine, Trebinja – rekao je Savić napominjući da sve prerađuju u ajvar, džemove i sokove, a da se nada da će se 28. septembra u Beogradu njihovi proizvodi dopasti posetiocima.

– Prerađujemo paprike u ajvar, krastavac, šipurak, mešanu mermeladu, džem od šljiva. Smatramo da imamo mogućnost prolaska do krajnjih potrošača. Generalni smo pokrovitelji manifestacije koja se održava 28. septembra u centru Beograda. Nadam se da ćemo opravdati poverenje i da će Vitaminka ući u mnoge domove.

Tekst i foto: Zorica Dragojević

razvojnifv.png

RAZNO

Strateški proizvod traži strateške poteze

OBLAČINSKA VIŠNJA NAŠA IZVOZNA UZDANICA Oblačinska višnja je strateški poljoprivredni proizvod i privredno veoma značajna za našu zemlju. Poslednjih godina

Tatlije – jednostavne, a mirišu na bakin zagrljaj

U vremena kada je jelo više zavisilo od umešnosti domaćice nego od sastojaka (jer mnogo  toga nije ni bilo), kolači

Sve što treba da znate o uzgoju salate: temperatura, đubrenje i najbolji predusevi

Salata je biljka dugog dana, ne zahteva veliku toplotu. Klija pri minimalnoj temperaturi od 2-3 ºS, a optimalna je 18

MODULARNE KUĆE SVE POPULARNIJE Novi Sad domaćin sajma savremene gradnje

U Master centru Novosadski sajam, u subotu 13. decembra, je otvoren je Sajam montažnih i modularnih objekata „Modul Exhibition 02“,

Pregled povrća u skladištima

U decembru je poželjan pregled uskladištenog povrća (krompir, luk i dr.) kao i uklanjanje plodova sa simptomima truleži. U povrtnjacima

Zašto su mušmula i drenjina plodovi izuzetne vrednosti

Mušmula se u tradicionalnoj ishrani koristi za pravljenje džemova, rakija, kompota i sirupa. Stručna literatura ističe njenu sposobnost da povoljno