Vitaminka iz Banja Luke je već godinama prisutna na sajmovima širom Srbije. Ove godine su i generalni pokrovitelji “Vitaminka Good Food & Wine Festivala”, što je za njih velika čast, obaveza i prilika da ih vide i upoznaju i Beograđani i gosti Beograda. Direktor marketinga Mirko Savić u kratko je predstavio njihovu paletu proizvoda za Dobro jutro.
Za razliku od pre dve godine, kada smo se upoznali i prvi put razgovarali sa nekim iz dobroj jutra, „Vitaminka“ je dobila novo ruho, novu ambalažu, ali smo zadržali stari kvalitet. Taj kvalitet je naša tradicija, a da bismo ga imali postavili smo nova postrojenja, pojačali kapacitete. Ostali su stari proizvodi dobijeni preradom voća i povrća i proizvodnja sokova – još jedna od novina je i ulazak u markete u Srbiji. Teško doduše, ali korak po korak.
– Novo je da potpisujemo ugovor sa Univerexportom, ulazimo na srbijansko tržište, a to je nama interesantno i veliko tržište na koje je, ako ćemo iskreno, teško bilo ući. Konkurencija je velika, mi smo u samo jednom lancu, jako je čudno tržište i jako je teško ući – ipak, na to tržište ušli su kvalitetom, koji je nastao iz saradnje sa kooperantima iz raznih krajeva.
– Voće uzimamo od kooperanata iz raznih krajeva, između ostalog i iz Srbije, iz Bosne i Hercegovine tamo gde nam je proizvodnja. Iz Srbije uzimamo delom jabuke i najčešće šljive i to je prva klasa koja ide u preradu. Iz BiH uzimamo krastavce većinom, papriku uvozimo iz Makedonije i nešto iz Srbije i sa juga iz Hercegovine, Trebinja – rekao je Savić napominjući da sve prerađuju u ajvar, džemove i sokove, a da se nada da će se 28. septembra u Beogradu njihovi proizvodi dopasti posetiocima.
– Prerađujemo paprike u ajvar, krastavac, šipurak, mešanu mermeladu, džem od šljiva. Smatramo da imamo mogućnost prolaska do krajnjih potrošača. Generalni smo pokrovitelji manifestacije koja se održava 28. septembra u centru Beograda. Nadam se da ćemo opravdati poverenje i da će Vitaminka ući u mnoge domove.
Tekst i foto: Zorica Dragojević