Насловна ТЕМЕ ЖИВОТ Svetski specijalitet, ali naš – viršla u domaćem testu umotana topljenim čedar...

Svetski specijalitet, ali naš – viršla u domaćem testu umotana topljenim čedar sirom

344

 Svi koji vole dobar zalogaj čuli su za “Debelog medveda”. Njihov slogan, je nadaleko poznat i glasi: “Kada dolazi društvo, kada ne veruješ u dijetu, kada si gladan kao medved – dolazimo kod tebe direktno iz pećine.“

Vlasnica, osnivač i idejni tvorac „Debelog medveda“ Sanja Milovanović kaže da ne postoji mršavi medved i da je simpatičan naziv potekao sasvim slučajno, ali da je odličan marketinški trik pamtljiv i primamljiv.

-Naš originalni proizvod viršle u domaćem testu umotane topljenim čedar sirom se definitivno najviše traže već tri godine od kako smo otvorili „Debelog medveda“. On je vrlo ukusan i hrskav. Tu je i kobasica umotana mocarelom, kao i viršle umotane testom sa kockicama pomfrita. Viršle su i pileće i svinjske i goveđe. Imamo i nutelu na štapiću u testu i plazmi. Cena po komadu se kreće od 320 do 490 dinara otkriva – Sanja Milovanović. 

Vlasnica ističe da koristi kvalitetnu robu i to isključivo od „Zlatiborca“.

-On je godinama naš nabavljač. Kod njega kupujemo viršle, kobasice i sireve. Probali smo i kod drugih ali to nije to. Često me pitaju da li ovi naši specijaliteti mogu da se prave u kućnoj varijanti. Teško, jer tada neće biti istog ukusa. To je identičan slučaj kao i sa picom. Ona ne može da bude istog ukusa ako je pravimo kod kuće ili kupimo u piceriji. Mi kiselo testo mesimo dnevno po dva – tri puta i ono se prži u fritezi u kojoj se ulje non stop menja. Pre tri godine smo patentirali ovaj specijalitet – kaže Sanja, napominjući da bi bilo lepo da firmu otvore i u Novom Sadu jer interesovanje postoji, a po njihov specijalitet svakodnevno dolaze na Novi Beograd Novosađani i Subotičani.

-Dok čekaju da im napravimo ono što žele, obično nas pitaju kako pravimo testo i ko je došao na ideju za ovakav specijalitet. Takođe, kažu da ovako nešto još nisu probali i da su iznenađeni nesvakidašnjim ukusom. Većina tvrdi da imamo svetski proizvod, ali da je apsolutno naš. Pohvale i sugestije uvek prihvatam jer znam da ako dobre uvažim, biću još bolja u budućnosti – naglašava Milovanovićka i otkriva da ima još puno planova za naredni period, ali i nekoliko novih specijaliteta.

-Najbitnije kod nas je to da smo od početka radili na kvalitetu i to nam je jako bitno. Ljudi greše kada krenu sa jednim nivoom kvaliteta, a posle kraćeg vremena on padne. Kupuju jeftinije namirnice i fušare kod pravljenja hrane. To kod nas ne postoji  – izričita je Sanja.

Tekst i foto Dijana Maksimović