Насловна ТЕМЕ ЗДРАВА ХРАНА ТУРШИЈА: Природна ферментација најбољи чувар здравља

ТУРШИЈА: Природна ферментација најбољи чувар здравља

46

Текст и фото: Биљана Ненковић

Зима ће бити дуга и хладна, а да би се задржало добро расположење, потребно је свежину и вредност поврћа из баште сачувати што дуже. Најбоље је поврће сместити у тегле и каце, а тако ћемо, барем код нас, добити омиљену зимницу – туршију. Ферментисане намирнице, настале природним врењем, садрже пробиотичке културе које су благодет за наш организам. На срећу, у последње време све је више заговорника спремања зимнице без конзерванса. На тај начин могуће је припремити и туршију.

За припрему туршије треба одабрати здраве, једре, свеже и неоштећене плодове. Још важније је да у њој нема вештачких конзерванаса и адитива, који се традиционално додају зимници, како би спречили развој бактерија и гљивица и да би се туршија што дуже одржала.

Подстицај метаболизму и имунитету

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us