Насловна ВЕСТИ Umeće i tradicija u proizvodnji sira

Umeće i tradicija u proizvodnji sira

164

Kompanija „Mlekoprodukt“, koja spada u red najcenjenijih proizvođača sira u Srbiji i regionu i koja predstavlja jedan od najprepoznatljivijih zrenjaninskih brendova, obeležava sedam i po decenija postojanja i rada.

„Mlekoprodukt“ je danas deo čuvene francuske Grupe Savencia Fromage & Dairy, koji je izrastao u sirarskog giganta. Njegovi proizvodi odavno su postali sinonim za kvalitet i dobar ukus i to, pre svega, zbog pažljivog odabira najkvalitetnijeg mleka od proverenih proizvođača, kao i zbog duge tradicije koju neguju vešti majstori sirari, prenoseći svoja znanja sa generacije na generaciju.

U „Mlekoproduktu“ posebno ističu da su oni danas moderna, uspešna i dinamična kompanija sa jasnom vizijom za budućnost, ali da su i te kako ponosni na svojih 75 godina u koje su utkani umeće, iskustvo i tradicija.

– Naša kompanija predstavlja jednu od najstarijih sirara u Srbiji koju danas svi prepoznaju po brendovima „Biser“, „Karavan“ i „Vaša Mlekara“. Naši majstori, specijalisti za sireve, već 75 godina stvaraju proizvode visokog kvaliteta, a velika posvećenost i rad još od daleke 1947. godine, našoj kompaniji donele su danas lidersku poziciju na tržištu sira u Srbiji. Sirevi „Karavan“ najprodavaniji su u zemlji u kategoriji dimljenih sireva, a „Mlekoproduktov“ najpoznatiji brend „Biser“ godinama je sinonim za inovacije u proizvodnji sira i jedan od vodećih brendova kod nas. Upravo zato, povodom 75 godina uspešnog poslovanja kompanije, na osam „Biserovih“ proizvoda nalazi se plava markica sa oznakom „75 godina specijalista za sireve“ – ističu u ovoj zrenjaninskoj kompaniji.

Iz nje poručuju da „Mlekoprodukt“ kontinuirano napreduje i raste zahvaljujući inovacijama koje uvodi u proizvodnju, kao i vrlo fokusiranim i kreativnim razvojem brenda „Biser“, zahvaljući čemu on postojano stoji na liderskim pozicijama u kategorijama polutvrdih i topljenih sireva. Uz sve to, društveno odgovorno poslovanje postalo je strateško opredeljenje „Mlekoprodukta“, zbog čega je kompanija više puta nagrađivana značajnim domaćim i međunarodnim priznanjima.

– Jedan od glavnih stubova poslovne filozofije čini i podrška i učešće u aktivnostima kojima se potpomaže lokalna zajednica, ali i šire ideje zdravog života i kvalitetne ishrane. Zbog toga naš logo veoma često može da se vidi na kulturnim, sportskim i donatorskim manifestacijama – navode u „Mlekoproduktu“.

Izvor: Dnevnik

Foto: Pixabay