Насловна ПРЕПОРУЧЕНО Представили се и пријатељи 89. међународног пољопривредног сајма

Представили се и пријатељи 89. међународног пољопривредног сајма

319

У Србији у овом тренутку око 88 одсто пољопривредних површина није осигурано и изложено је ризику. Како је на јучерашњој конфернцији за новинаре одржаној на Новосадском сајму рекао председник Извршног одбора Глобос осигурања Синиша Пратљачић жеља ове осигуравајуће куће је да пољопривредници не гледају са стрепњом у небо и надају се повољним временским приликама већ да буду заштићени. Због тога је Глобос осигурање – Генерални спонзор 89. међународног пољопривредног сајма, креирало конкурентну понуду која пружа могућност плаћања у ратама.

-На тржишту осигурања препознати смо као партнери са одличним односом премије и сигурности коју осигурање пружа, коректни у брзини и висини решавања одштетних захтева. Наш фокус на предстојећем Пољопривредном сајму биће на осигурању усева и плодова. Наш главни циљ је да клијентима будемо доступни у сваком тренутку, да клијент буде добро сервисиран током целог циклуса осигурања, од понуде преко полисе и на крају када се десе штете, њихово брзо и ефикасно решавање, рекао је Пратљачић.

Глобос осигурање ће свакако искористити прилику да представе и друге своје производе и услуге у централном делу Хале „Мастер“.

– Спремили смо специјалну и квалитетну понуду, а притом не мислим на осигурање пољопривреде већ и сва друга неживотна осигурања. Поред тога, наш већински власник Бритиш моторс ће приказати Ренџ ровер који је таргетиран за пољопривреднике, фармере, винаре, јер одговара њиховим потребама, додао је Пратљачић.

Подршка Новосадском сајму је и Банка Поштанска штедионица, као Банка партнер Пољопривредног сајма. Она ће представиће услуге и погодности које је припремила за мала и средња пољопривредна добра.

 – Сајамска манифестација је добра прилика да представимо неке наше нове производе и све оно што смо припремили за пољопривреднике, али свакако и добра прилика да у директној комуникацији са нашим клијентима сагледамо њихове потребе и препознамо и потврдимо резултате нашег рада, рекао је Александар Чортан, члан Извршног одбора Банке Поштанска штедионица.

Ове године поред традиционалног штанда у Хали „Мастер“, Банка Поштанска штедионица биће присутна и на отвореном делу Сајма са мобилном експозитуром. Она има функционалност сваке наше експозитуре ове банке и даје јој могућност да стигне до најудаљенијих крајева наше земље.

Компанија Ал Дахра, која послује у више од 40 држава,  и овога пута је Златни спонзор Пољопривредног сајма.

 – У Србији је Ал Дахра препознала добру прилику за инвестицију и купила тадашњи комбинат ПКБ, рекао је Предраг Клепић, директор Сектора биљне производње Ал Дахре. Инвестициони циклус се у Ал Дахри сваке године занавља. У плану нам је да у наредне четири године инвестирамо у системе за наводњавање и дренажне системе. Поред неких стандардних култура кренули смо у озбиљне промене – да почнемо да гајимо лековито биље, индустријску конопљу и још неко биље које ће сигурно имати будућност на овим теренима, додао је Клепић.

Пише: Јасна Бајшански