Насловна ТЕМЕ ЖИВОТ Укусна храна из “Бакиног креденца”

Укусна храна из “Бакиног креденца”

702

Зима са собом уз мирисе снега доноси и мирисе зимнице и здраве хране које многи од нас памте из детињства. Такве успомене носи и Сања Јарановић из Аранђеловца, која је решила да заједно са својом породицом створи бренд здраве хране “Укус из бакиног креденца”. У разговору за “Добро јутро” ова успешна млада жена каже да се новог посла прихватила када је остала без посла и ниједног тренутка није помислила да одустане јер је веровала у своју визију и крајњи циљ.

– Пре неколико година муж и ја смо остали без посла. С обзиром да обоје потичемо са села, ни један стари занат није нам непознат. Дошла сам тако на идеју да радим слатку зимницу због  плантажа воћа које моји родитељи имају, јер у том случају имамо сировину. Тако сам вишњу, шљиву, кајсију, крушку и остало воће, убацила у теглу. Касније због потреба тржишта почела сам са радом и слане зимнице. Прва асоцијација на зимницу била ми је креденац у ком је, некада кад сам била мала, та иста зимница стајала. Одатле назив „Укус из бакиног креденца “ – каже Сања за “Добро јутро”.

А у понуди “Бакиног креденца” има и слаткиша и сланиша.

-У нашој понуди је џем од кајсија, шљива, бресака, виноградарске брескве, шипурка, слатко од шљива, вишања, грожђа, јагода, купина, смокава, као и пеглана паприка, ајвар  од печене паприке (без плавог патлиџана), млевени и кувани парадајз, крставчићи, цвекла, шарена салата, сомборка, туршија, набраја са поносом укусно воће и поврће из своје производње наша саговорница, истичући да је „Бакин креденац” права мала породична мануфактура која складно и вредно послује:

– У раду највећу подршку имам од маме. Такође, свекрва ту је да припомогне. Затим, имам пар жена које раде у данима ајвара када је посао обимнији и тимски рад од велике важности, јер ајвар изискује озбиљно време и озбиљан рад – каже нам Сања и наглашава да њихове производе воле све генерације што је додатно признање, али и одговорност.

– Старији људи се интересују јер више не могу то да раде и квалитет препознају на прву лопту, јер знају како треба то да изгледа. Људи средњих година су заинтересовани јер не знају то да направе или немају услова што је чешћи разлог, а јели су некада и ови укуси их враћају у детињство. Слатко од шљива, млевени парадајз и ајвар могу се издвојити као наши најтраженији артикли – открива нам Сања.

Сања Јарановић истиче да полако, али сигурно, као нација постајемо свесни важности здраве исхране и здравог начина живота.

– Људи све више и више постају свесни колико велику улогу игра оно што једемо. Задовољствоми је што могу да допринесем  својим природним производима у решавању проблема данашње исхране. Трудићу се да тако остане, докле год мој бренд постоји – обећава Сања Јарановић.

Пише: Срећко Миловановић