Топола је одлучила да појача промоцију гастрономске баштине Опленца у оквиру пројекта „За ваша непца с љубављу са Опленца“ брендирањем 16 домаћих производа, које припремају домаћице из овог краја.
Циљ пројекта је подршка и развој руралне економије, туристичке понуде и подршка женама које праве производе у домаћој радиности.
„Кренућемо у брендирање 16 домаћих производа које припремају жене из овог краја, међу којима су најчешће слатка и слана зимница. То значи да ће производи имати креиран визуелни идентитет, дизајне етикете и амбалажу“, каже Драган Јовановић испред општине Топола.
У процесу брендирања биће осмишљени и слогани, затим набавка стаклене и картонске амбалаже, као и креирање сувенира и промо паковања, које ће објединити производе већег броја пољопривредних газдинстава са Опленца.
Општина ће финансирати промоцију хране свог краја организовањем посета тур-оператера опленачким газдинствима и осмислити нове гастрономске руте за иностране госте, а производе ће слати и на адресе амбасада држава које су чланице Европске уније.
Пројектом је предвиђено да 15 пољопривредница прође четири менторске обуке за примену санитарно-хигијенских стандарда у објектима у којима припремају храну.
Текст и фото: Биљана Ненковић